Welcome, Guest
This is the optional category header for the Suggestion Box.

TOPIC: faktisk delt Air Force 1 LAV sko i fremre fot

faktisk delt Air Force 1 LAV sko i fremre fot 4 years 5 months ago #22449

  • reaibhairk
  • reaibhairk's Avatar
Vi oppgir dette igjen - Under Shield forstår instruksjon. De har oppdaget det ganske søte stedet for det polstrede fottøyet, det stabile / løftende fottøyet, sammen med et flott midtgulv tilknyttet hver. Bruker Pinnacle, den faktiske Rock and roll to, og også Økningen (anmeldelse kommer snart) der 'Et fottøy for alle og enhver. Akkurat nå er det din beslutning om å lage alle funksjonene.

Crossfit-tilbud kommer ganske langt i løpet av de siste par årene, og også Reebok Nano kan ha rett i Air Force 1-sko her hver eneste handling, sprang, samt WOD fra metoden. Selve Nano 9 er faktisk ladet siden den største, men kan det være? Bare en metode for å oppdage ...

Reebok fortsetter å være når vi bruker yttersåle med delt finger som vi nå har observert i stort sett hver ekstra Nano-design (minimum han eller hun typer jeg er kjent med) også fungerer den. For ikke den faktiske alvorlige fra Vibram 5 fingertuppene imidlertid mens bruker nøyaktig samme idé, er den faktiske Nano 9 yttersåle faktisk delt Air Force 1 LAV sko i fremre fot som er tilstrekkelig til å tillate for hver fot samt fotregion for å holde bakken nesten individuelt. Kjent som METASPLIT, selve yttersålen i tillegg muliggjør horisontal bøyning, noe som betyr at det faktiske fottøyet kommer sidelengs i tillegg til fremover, lignende horisontale handlinger eller til og med klatrer opp Air Force 1 skobutikken faktisk yttersåle forblir i kontakt med toppen. Det er klart, det er vanligvis dårlig, men det er faktisk Reebok, det er flott. Uansett årsak har Reebok i fortiden allerede etablert utmerket klar gummiert, og Nano 9 er ikke noen variasjon ous - tung, sterk, så vel som ville bære godt under spenningen. Den faktiske edelsten design designet viste seg nyttig fint på knebøyer så vel som lunges i tillegg til containersprang, korte operasjoner (mer om det neste), så vel som noen rettssalfunksjon - egentlig ikke golfball, men mange øvelser blant de splitter nye trenerne fra tjuefire Hr. Helse og fitness demonstrerte meg personlig (han opptrer i kategorien golfballgruppe - Vi trenger ikke trener).

Dette er faktisk den primære endringen, så vel som den som virkelig kan få tilgang til Reebok Nano / Crossfit-tradisjonalistens angst. Selve Nano 9 tilbyr ekstra polstring for et for tiden sterkt system, som kan se ut til å være et alternativ som er forbundet med nøyaktig hva flertallet av Crossfit / treningsfottøy streber etter. På ingen måte bekymring - Reebok forstår nøyaktig hva de presterer. Selv om jeg ville ha ønsket for mange Floatride (at ting rokker !!!!), forble Reebok sammen med noen få vanlige AVOI som er tilstrekkelig til å skape korte operasjoner som er morsomme, men gjør det ikke ordnet den faktiske hæl-til-tå motvirke helt sinnssykt. For å bli helt sannferdig, er jeg egentlig ikke en Crossfitter - jeg gjør faktisk noen av de nøyaktig samme treningsøktene så vel https://www.jonaskotilbud.com/nike-air-force-1-high-c-1.html som løfter, men vi strider ikke så godt som ikke har forvandlet til livsstil. Likevel hever jeg faktisk tre ganger per uke, fungerer kort HIIT på disse tider, samt oppvarming med hensyn til golfballtider sammen med containersprang, lunges, samt strengøvelser. Den faktiske Nano 9 opplevde absolutt ingen kraft tilbake fordi uttalt gjennom ekstra polstring teknikker, men det suger opp hver og en får så vel som å operere 2-4 kilometer på tredemøller eller til og med streik trapper hadde ikke vært noe problem.
The administrator has disabled public write access.